Ogłoszenie wyników konkursu „3D EduArt”

II edycja Konkursu 3D EduArt rozstrzygnięta!

W dniach 24.04.-07.05.2024 Jury II edycji Konkursu „3D EduArt” dokonało oceny zgłoszonych prac konkursowych wyłaniając zwycięzców w poszczególnych kategoriach.

Na Konkurs wpłynęło łącznie 123 zgłoszenia, w tym w kategorii:

a)     najciekawszy pomysł zrealizowany techniką druku 3D zarejestrowano – 32 zgłoszenia,

b)     najlepszy projekt do druku 3D – 39 zgłoszeń,

c)     najlepszy wydruk 3D – 26 zgłoszeń,

d)     projekt i wydruk 3D o najwyższej funkcjonalności dydaktycznej – 26 zgłoszeń.

 

Lista nagrodzonych:

 

W kategorii

a) najciekawszy pomysł zrealizowany techniką druku 3D

ocenie podlegała praca koncepcyjna Autora/ów, innowacyjność i oryginalność pomysłu, kreatywność, estetyka wykonania.

W grupie I – uczniowie klas 1-3:

               I miejsce – Antonina Łuciuk za pracę zatytułowaną Pies Puszek.

W grupie II – uczniowie klas 4-8:

               I miejsce – Aleksander Parafiniuk za pracę zatytułowaną Zamek w Lublinie - litofan.

               II miejsce – Anna Kidziun za pracę zatytułowaną Bukiet.

               III miejsce – Wojciech Ciecholewski za pracę zatytułowaną Model komórki roślinnej.

W grupie III – uczniowie SPP:

               I miejsce – Lev Kravets za pracę zatytułowaną Podstawka na słuchawki

               II miejsce – Mateusz Meissner za pracę zatytułowaną Dworzec kolejowy PKP Kępno w skali 1:87

               III miejsce – Radosław Sobiesiak za pracę zatytułowaną Telephone box

               Wyróżnienie – zespołowi Piotr Nowosielski, Konrad Szychulski, Szymon Marczuk, Martyna Wawryniuk i Szymon Sokołowski za pracę zatytułowaną Modułowa EKO SZKLARNIA

W grupie IV – dorośli

               I miejsce – Adam Kościelny za pracę zatytułowaną Lampka LED.

 

b) najlepszy projekt do druku 3D

oceniany był projekt zgłoszony w formacie *.stl lub równoważnym, w szczególności praca koncepcyjna oryginalność zastosowanych przy projektowaniu rozwiązań, kreatywność oraz oryginalność ujęcia tematu.

W grupie I – uczniowie klas 1-3:

      I miejsce – Karol Galas za pracę zatytułowaną Figury szachowe

      II miejsce – Maciej Konicki za pracę zatytułowaną Żywe drzewo minecraftowe

      III miejsce – Kacper Szczepanik za pracę zatytułowaną Steve - postać z gry Minecraft

W grupie II – uczniowie klas 4-8:

      I miejsce – Filip Twardowski za pracę zatytułowaną Parlament w Budapeszcie

      II miejsce – Antonina Opoka za pracę zatytułowaną Żółwik

      II miejsce – Antoni Galas za pracę zatytułowaną Lampka litofanowa - moja mała ojczyzna

      III miejsce – Oskar Skrobot za pracę zatytułowaną Rico - postać z gry Brawl Stars

W grupie III – uczniowie SPP:

      I miejsce – Jakub Załuski za pracę zatytułowaną Cephalo-humanoid

      II miejsce – Magdalena Kseniak za pracę zatytułowaną Skóra smoka

      III miejsce – Julian Jasiński za pracę zatytułowaną Miniatura Świątyni Sybilli w Puławach

      Wyróżnienie – Tymoteusz Sielczak za pracę zatytułowaną Licznik życia do gier planszowych

W grupie IV – dorośli:

      I miejsce – Mateusz Torski za pracę zatytułowaną Toras Workshop TW-OV – RadioRex & TW-SF – Stereozaur

      II miejsce – Michał Stanowski za pracę zatytułowaną Light cannon 18th century

 

c) najlepszy wydruk 3D

ocenie podlegał gotowy wydruk, w tym jakość wydruku, stopień skomplikowania wydruku (zastosowany materiał, złożoność), estetyka.

W grupie II – uczniowie klas 4-8:

      I miejsce – Rafał Kościelny za pracę zatytułowaną Najstarsza gra świata -Mankala.

      II miejsce – Gabriel Mazur za pracę zatytułowaną AUTO-DRON-GABS

      III miejsce –zespołowi Julia Jeznach i Anna Janczak za pracę zatytułowaną Zestaw Młodego Inżyniera

W grupie III – uczniowie SPP:

      I miejsce – Tymoteusz Sielczak za pracę zatytułowaną Wschodzący Wilkołak.

      II miejsce – Paweł Siwek za pracę zatytułowaną Pogromca oceanów.

      III miejsce – Radosław Sobiesiak za pracę zatytułowaną Baby Groot.   

W grupie IV – dorośli:

      I miejsce – Katarzyna Stępniewska za pracę zatytułowaną Smok

 

d) projekt i wydruk 3D o najwyższej funkcjonalności dydaktycznej

ocenie podlegała użyteczność projektu do celów edukacyjnych, kreatywność oraz oryginalność ujęcia tematu. Poza przesłanym wydrukiem lub projektem wymagane było również wskazanie w opisie powiązania z podstawą programową.

W grupie I – uczniowie klas 1-3:

      Wyróżnienie – zespołowi: Sandra Giska, Nela Grzegorczyk, Blanka Wysoczan, Klara Żmuda i Oktawia Szwedo za pracę zatytułowaną Dzień Postaci z Bajek

W grupie II – uczniowie klas 4-8:

      I miejsce – Antoni Balawender za pracę zatytułowaną Star z HDS.

      II miejsce – Gabriel Mazur za pracę zatytułowaną Ul - nowoczesna rodzina.

      III miejsce – Kacper Czuchryta za pracę zatytułowaną Hobbit i jego magiczny świat.

      Wyróżnienie – Alicja Parafiniuk za pracę zatytułowaną Komórka roślinna.

W grupie III – uczniowie SPP:

      I miejsce – Maksymilian Golec za pracę zatytułowaną Powstawanie barwy białej.

      II miejsce – zespołowi Przemysław Paduch i Wiktoria Kaźmierczak za pracę zatytułowaną Kościół w średniowieczu.

      III miejsce – zespołowi Bartłomiej Siemczuk i Kamil Guz za pracę zatytułowaną Arduino dla młodych.

W grupie IV – dorośli:

      I miejsce – Burcu Arıcı za pracę zatytułowaną I'm Learning Algoritms with 3D models.

      II miejsce – Edyta Borowicz - Czuchryta za pracę zatytułowaną Edukacyjna Gra Zręcznościowa - Dopasuj kształty.

 

Laureatom serdecznie gratulujemy!

Zapraszamy zwycięzców na Festiwal 3D EduArt, na którym zostaną zaprezentowane prace konkursowe oraz wręczone nagrody rzeczowe i dyplomy.

Festiwal odbędzie się w dniu 22.05.2023 w Centrum ECOTECH-COMPLEX o godz. 11:00.

    Aktualności

    Data dodania
    7 maja 2024